روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۱ دوشنبه ۳۰ آبان - شماره 4254

مديرعامل شرکت گاز استان:

نگراني براي تامين گاز خانگي خوزستان  در زمستان وجود ندارد

 مديرعامل شرکت گاز خوزستان با بيان اينکه مردم خوزستان در زمستان نگران تامين گاز خانگي نباشند، گفت: تمهيداتي انديشيده شده تا در صورت اعمال محدوديت در تامين گاز خوزستان، اين محدوديت‌ها را در بخش صنايع و واحدهاي توليدي اعمال کنيم.
علي اکبر نکونام در خصوص وضعيت تامين گاز روستايي و شهري در ايام زمستان در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه در مناطق شهري و روستايي خوزستان هيچ نگراني براي قطعي و يا افت فشار گاز در فصل سرد سال و زمستان پيش رو وجود ندارد.
وي افزود: در برخي از مناطق دشت آزادگان و حميديه نگراني‌هايي در خصوص افت فشار گاز در ايام زمستان وجود داشت که با پيگيري‌هاي انجام‌شده و اجراي پروژه‌هاي ضربتي اين مساله را رفع کرده‌ايم و نگراني در اين خصوص وجود ندارد.
مديرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: براساس تمهيدات انجام‌شده در سراسر استان در زمستان نگراني در خصوص قطعي و يا افت فشار گاز نخواهيم داشت.
نکونام در خصوص اعمال محدوديت‌هايي در تامين گاز خوزستان از سوي شرکت گاز براي تامين گاز ديگر مناطق سردسير کشور عنوان کرد: اگر قرار باشد محدوديتي براي خوزستان در خصوص تامين گاز ايجاد شود، اين محدوديت‌ها براي تامين گاز بخش خانگي در شهرها و روستاها نخواهد بود.
وي با بيان اينکه مردم خوزستان در زمستان نگران تامين گاز خانگي نباشند، ادامه داد: تمهيداتي انديشيده شده تا در صورت اعمال محدوديت در تامين گاز خوزستان براي تامين مناطق سردسير کشور، اين محدوديت‌ها را در بخش صنايع و واحدهاي توليدي اعمال کنيم. مديرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: مصرف گاز در روستاها بسيار اندک است و نگراني براي تامين گاز منازل روستايي وجود ندارد. در بحث تامين گاز منازل مسکوني در شهرها نيز هيچ نگراني خاصي وجود ندارد و در زمستان تامين گاز بدون هيچ مشکلي انجام خواهد شد. نکونام عنوان کرد: به هيچ وجه اجازه نخواهيم داد بخش خانگي در زمستان با مشکل قطعي يا افت فشار گاز مواجه شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه